Monday, April 11, 2011

Sydney; One dollar nation donation

Op de straat in sydney in front of Queen Victoria building lekker collecteren
Jammer genoeg niet zo veel geld opgehaald als gehoopt maar het is alleen nog maar het eerste jaar voor deze nieuwe organizatie die mijn jeugd pastor heeft opgezet, dus we hopen dat het meer bekend heid krijgt de komen de jaren en dat de hele Nation of Australia een dollar wil doneren!


Nog even snel in de harbour geweest

Toen zag ik ineens mijn naam op de straat in Circular Quay

Wasn niet allen deze keer samen met meiden van men kerk Jess links en lanet erg gezellig was het

4 comments:

mama said...

Wat heerlijk voor je om weer even terug te zijn in Sydney! wat een mooie colectanten zeg dat die niet meer gaven!! hhaha

Christianne said...

wat zie je er leuk en fris uit!!
Doe je dat met 2 andere meiden, dat collecteren?!x

Judith said...

thanks chrisje het was ook leuk om te doen hoor ik vond het geweldig om overal heen te vliegen wel speciaal in een week naar 2 grote steden gevlogen gebeurt niet elke dag! alleen in sydney had ik die 2 meiden bij me adelaide was ik alleen heen gegaan. en verder was een heel team aan de gold coast en in alle grote steden over australie

Annemarie said...

wat leuk Juut al die updates! En wat een belevenis idd 2 x met het vliegtuig voor het goed doel, super hoor dat je dat doet!!Die hondjes zijn mooi waar je nu werkt en dat kleine jongetje is ook een schatje, geniet ervan!